minnen av 28/10

så var det gjort.
håkan hellström på cirkus 28/10
jag och anna bestämde oss för att ta
sittplatser iallafall och hoppades att ingen
hade just dem platserna. vilken tur vi också hade.
de bästa platserna mitt emot scenen, man såg allt
ur ett annat perspektiv. och inte nog med det..
vem satt inte bredvid oss om inte självaste....
MARKUS KRUNEGÅRD!(!!!)
-tjena mackan, läget sa jag inte
- det är bra, själv då snygging? svarade han inte tillbaka

nej, jag blev förstenad av skräck och visste inte vad jag skulle göra.
tog mig ett snack med honom efter och sa lite klychigt:
- du, idioter det är den bääästa sång du gjort :$
- hehe tack du, kramkram

det var en fin kväll och jag grät till
brännö serenad, minnen av aprilhimlen och hurricane
usch vad fint det var, ja det var jag och emosen som grät.
tack till anna som är så fin och bra och snäll.
Publicerat: 2008-10-28 @ 23:49:43


4 kommentarer
Postat av: Sebastian

1. Sittplats ställ er upp. 2. Idioter är inte den bästa låt han gjort, även om den, onekligen, är riktigt bra.

3. Konserten var riktigt fin.

4. Sluta hata mig.

5. God natt.

2008-10-29 - 02:38:24 | URL: http://regalskeppet.blogg.se/
Postat av: ellen

1. vi hade stå egentligen vi bytte från&till

2. jag tycker det.

3. magisk, ja

4. älskar ju dig sebastian

5. godmorgon

2008-10-29 - 10:59:25 | URL: http://flies.blogg.se/
Postat av: Cornelia

åh så fint

2008-10-29 - 12:35:03 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: julian

åhåååå :( så tur DU hade, jag ska också (:

2008-10-29 - 19:20:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0