idioter

märken av dina fingrar
på min käke
men jag vill göra det nu
jag drar ut den innan, jag lovar
fan
torka bort det själv, det är äckligt
möt mig, vill inte åka själv
orkar inte möta dig, det är jobbigt
jag blir rädd för dig när du gör sådär
var inte så jävla dum i huvudet då?
aj
fattar du inte? jag blir så jävla arg
du ska inte komma hit, fattar du det?
jag älskar dig
jag sover här i natt, sen är det fan slut
ånger
idiot, varför fattar du inget för?
komigen, skönare utan
vill inte
fan
bry dig inte, vi är inte tillsammans längre
jag gör vad fan jag vill, fattar du det?
du vill bestämma över mig
nej
hur kan du vara så jävla dum?
förlåt
vad fan tänker du med?
vi hade sex, det betydde ingenting
du lovade
MEN FÖR HELVETE!
du sa att du aldrig skulle göra det
det betydde inget, fattar du trögt eller?
HÅKAN ÄR EN JÄVLA BÖG, GE UPP
jag älskar dig
men jag trodde inte det var något seriöst mellan oss
du sa att du inte gjort något
förlåt
det känns så konstigt, galet
knulla någon annan då om du är så jävla besatt
mens
men kom igen,
älskar dig
prata aldrig med mig igen
tack
jag hatar dig
och?

Publicerat: 2008-10-28 @ 01:06:56


1 kommentarer
Postat av: julian

och det där kan ju bara handla om en viss person....och jag antar att jag vet vem också

2008-10-28 - 09:26:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0