i berlin finns allt

senast imorse sa jag att den där krunegård är bra konstig julia.
hur kan man ändra uppfattning sådär fort, bara sådär?
verkar helskumt men så är det iallfall, för nu kan idioter få
stå med på låtlistan.har skrivit ett brev till the one and only a.
dock vet jag inte om jag ska skicka det eller inte, tänkte jämföra
som när man ska se för&nackdelar med att sluta röka ungefär.
har en ny underbar blogg som är helt insane:
http://allaboutbdb.blogg.se/

där har ni allt det senaste inom bdb världen.
säkert olessia som står bakom det här dådet.
idag var det snorsås i skolan och efter fyra timmar
med min pappas röst i mina lurar kunde jag inte annat
än vara trött på honom. det kändes som att han hade suttit
och pratat i mitt öra och varit allmänt efterbliven.

arvikabiljetterna tog också slut snorsnabbt.
så nu är det 1195 kr som gäller, nåja dit ska jag hursom.
siesta släpps 12 dec och p&l 28 nov.
idag har jag saknat joel
Publicerat: 2008-10-13 @ 23:33:43


1 kommentarer
Postat av: Joanna

GLÖM INTE EMMABODA :(

2008-10-14 - 15:58:46 | URL: http://soundbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0