stjärnfallet är jag

hallå, är du där?
hallå
hallå finns det nånting kvar?
stjärnfall, stjärnfallet är jag
och du är himlen jag föll från.

känns ganska tomt innuti.
nu skulle jag precis säga
"vet inte varför jag känner så"
men det vet jag ju, egentligen.

idag när vi diskuterade på engelskan
om en kille som var en slags ledare och
som tyckte att han var bättre än de andra och
därför hade rätt att trycka ner alla andra så
var det någon som utropade: det är bara för att han är osäker.
och för några sekunder trodde jag att de pratade om mig.
Publicerat: 2008-11-26 @ 18:50:19


1 kommentarer
Postat av: Linnea

puss älskling<3

du vet var jag finns.

2008-11-27 - 12:31:03 | URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0