second time around

jag vet ju inte så bra vilka som läser min blogg.
men idag tänkte jag blunda för det och så
får ni tolka hur ni vill, för jag vill/måste/behöver
få typ skriva någonting, känns sjukt förbjudet.

och jag har tänkt på en sak.
angående facebook.
vissa ser ju facebook som deras
gossipkälla, där får man veta allt med andra ord.
men är det bara jag som tycker det är konstigt?
som tillexempel nu, jag är förvirrad. ganska rejält också
då var jag precis på väg att bli en confused ellen. eller:
ellen is confused som status. men GENAST
blir alla misstänksamma då och det känns obehagligt.
så istället för att säga det jag ville säga i det här inlägget
så skriver jag i gåtor så INGEN kan veta vad får status jag
har just nu. äh, fan vilket värdelöst inlägg.

det enda jag ville få sagt egentligen var bara:
VAD HÄNDER SEN? VAD GÖR VI NU?
VARFÖR FÅR ALLA UTOM JAG VETA?

that's a secret you'll never tell.
xoxo confused_girl

Publicerat: 2008-11-18 @ 17:55:35


3 kommentarer
Postat av: Joanna

det ryktas om att det ska skapas en allaboutellen.blogg.se

spännande!

2008-11-18 - 19:15:25 | URL: http://soundbox.blogg.se/
Postat av: Cornelia

<3

2008-11-18 - 19:27:53 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: ellen

ja jag har också hört något liknande!

kan bli intressant!

2008-11-18 - 19:38:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0