november 04

hej på er.
egentligen har jag en rolig videoblogg.
men har jag orken? nej tyvärr
fast det har hänt roliga saker idag
jag har:
inte haft sex
sett scrubs med någon som tycker att min humor SUCKS
varit på lasse bög lindh

och ja, med "inte haft sex"
var jag som ni säkert inte tror seriös.
belive me, kan inte bli mer seriösare..
nu pratar vi inte mer om det för:

hoppas att vi får tag på kissie nu till våran radio intervju.
det vore kuk (kul) för då kanske man kan passa på att
sno åt sig några vip tickets till hennes jag-är-inte-arton-
men-det-är-artonårsgräns-på-min-fest. how awesome
Publicerat: 2008-11-04 @ 23:21:22


1 kommentarer
Postat av: julian

värsta "explosionen"...

2008-11-04 - 23:48:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0