love pop dance

typ så heter agnes nya album, så poetiskt av dig ankan!
idag har jag och julia jobbat megabra! vi var kungar sa mattias
- nej jag är en prinsessa. sa julia omoget nog

om sanna hade varit här hade hon kunnat
hata en person med mig, hon är så bra på det sättet.
jag hatar dem hon hatar och hon hatar dem jag hatar.
(det slutar med att jag kanske hatar en åt henne och hon hatar 493 åt mig)
äh, jävla usa. tänk om sanna får träffa obämä, vad lyxigt.

tänk och gå på stan och så bara "oj, där är ju marykate olsen"
här i äckliga sverige är det bästa vi kan se typ "OH FETT COOLT DÄR ÄR KISSIE"
precis, sa ju det.
jävla usa
Publicerat: 2008-11-09 @ 20:10:04


2 kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha du såg kissie <3

2008-11-10 - 16:26:17 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Eller Veronica Maggio.

2008-11-10 - 23:48:12 | URL: http://regalskeppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0