låtsas som det regnar

det är nog vad jag gör.
jag är such a pussy vad gäller sånt här.
varför kan jag inte bara fråga enkelt vad som komma skall?

idag ringde andreas mig, precis när jag bläddrade runt vid hans
namn på min telefonbok, hah. han frågade om jag mådde bra.
jag svarade att jag gjorde det. sen avslutade han med att han tyckte
det var fint att höra mig igen. tänk vad han är en sann hjälte.
förresten kommer han att bli känd musiker också, det är jag säker på.

nu undrar ni berörda säkert hur det slutade med diverse sakerna som
låg på min hylla när jag gick hemifrån idag.
puh
de låg under en tidning.
ingen skada skedd.
Publicerat: 2008-11-20 @ 16:31:39


1 kommentarer
Postat av: Cornelia

ahahhaha <3

2008-11-20 - 21:18:18 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0