31/10



gårdagen började hos amanda.
ellen amanda och jocke.
diskuterade analsex samt bajs
det var mycket givande och trevligt.
sen när viktor och hans flickvän hade
ätit sin romantiska middag ihop drog vi dit.
vi stod utanför ett stort gult hus som var helt
nersläckt. HÄR ÄR DET sa amanda.

- är du säker på det? sa jag
- ja, om han inte flyttat till huset bredvid hehe. svarade amanda

ironiskt nog hade han flyttat till huset bredvid.
där var festen i full gång.
tror vi slutade i badkaret, kommer videoinlägg sen
somnade på nattbussen hem och trodde att
sofie bredvid mig pratade med mig så jag började
diskutera tills jag insåg att hon pratade i telefonen.
det var pinsamt. men rakad med stubb
det funkar alltid
Publicerat: 2008-11-01 @ 13:59:51


1 kommentarer
Postat av: jocke

ja hahaha rakad med stubb!

2008-11-02 - 22:59:47 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0