17.27

bonjour à nouveau

avec le français, est en bonne
Ce week-end ne semble pas avoir beaucoup à offrir
week-end indigne que Julia lui a demandé
pour la teinture des cheveux BLONDER leur bientôt
Demain, je vais au cinéma, le palladium que je suis nerveux ou quelque chose
Simon a écrit qu'il était beau, osmart qui je suis, je pensais
que n'est pas il est  allé avec MVG en français. embarrassant



(skrev till simon att han var snygg, osmart som jag är tänkte
jag ju inte på att han gick ut med mvg i franska. pinsamt)
betydde det sistnämna. hehe älskar att jag har skrivit typ tio meningar
varför kom jag inte på innan att franska är min grej? mmm <3

vous savez que vous m'aimez, xoxo Gossip Girl
Publicerat: 2008-11-07 @ 17:32:28


2 kommentarer
Postat av: Paula

Haha, alltså va fan. Mitt mvg i franska springer och skär sig när det tvingas förstå sånt här. Gud, KOMPLEX!

Men tack för kommentaren iaf, det var väldigt snällt :)

2008-11-11 - 19:29:30 | URL: http://airwar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha <3

det är bra ;d

2008-11-12 - 18:29:43 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0