söndag

fan jag gick och la mig tjugo i tolv igår.
och vaknade halv två. det känns halvwierd.
dagen har bestått av att spela andra sidan häcken på ps2 med alfred.
smart som jag är sa jag "vi kör typ att när man dör får den andra spela"
JAA SKITBRA tycka han.. ibörjan
sen insåg ha ju att det bara var han sog dog hela tiden och aldrig jag.

nu ska jag stänga av radion som spelar sjukt kass musik med duffy och
fortsätta på min agnes och rickard lindblom familj i sims lägenhet.
SNART KOMMER SIMS 3
Publicerat: 2008-12-14 @ 15:18:16


2 kommentarer
Postat av: cornelia

vill också spela ps2 med dig och alfred :(:(:((

2008-12-14 - 20:19:13 | URL: http://fleetway.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLTSÅ ellen...detta är nog det sjukaste!

FÖR EN TIMME SEN GJRODE JAG EN FAMILJ SOM HETTE AGNES OCH RICKARD LINDBLOM PÅ SIMS 2 !!!!!

2008-12-14 - 23:33:27 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0