söndag och inget jobb

nu jobbar cornelia och julia.
MEN INTE JAG!!!!(!!)

men vet ni, jag har brytit lilltån.
ja det är nog sant tyvärr.
hela foten är sjukt svullen
och lilltån är helt jävla blålila.

eller så är det väl en spricka.
något är det iallafall. tycker synd

nu kom vickan hit också och berättade

diverse OTREVLIGA SAKER.
idag ska jag göra klart mitt fotoalbum

MEN JUSTE, glömde ju och berätta vad vi gjorde igår egentligen.
vi var hemma hos snygg-emilia i s-k-k-k-k-kärdgårdsstad.
ja bussarna slutar gå halv elva därifrån.
det var kul, jag vickan yasmine och julia.
puss

Publicerat: 2008-12-07 @ 13:04:36


1 kommentarer
Postat av: Gabban

oj, varför är den bruten?

2008-12-09 - 22:07:27 | URL: http://gabbaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0