ser jag tjock ut i den här?

åh jag är så jävla lyckligggggggggggggg.
ska träffa joakim och joel nästa vecka <3
nu tänker ni såklart "vem FA-AN är joel och joakim?"

när jag var elva klena år så gick mgp junior på teven.
som lilla melodifestivalen. samma år som superduper sofie vann.
nivet superduperkillen number one.

och med där var joel, typ fjorton bast då eller något.
och jag blev kär i honom from that moment.
åh satt och kollade på den där videon med hans jävla låt
flera timmar varje dag. nej jag var inte besatt låt mig berätta klart.
hursomhelst, och genom familjevänner så kom det fram att agneta
då min familje vän hade haft honom på gymnasiet och då fick jag deras
projektarbete med typ fem låtar. helt underbart. och NU nu nunu ba
hej ellen, klart vi ställer upp på en intervju, as kul ju.

mm älskar mitt liv. <3

Publicerat: 2008-12-02 @ 18:40:52


1 kommentarer
Postat av: Cornelia

<3

2008-12-02 - 23:01:08 | URL: http://fleetway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0