och jag vågade aldrig hålla din hand

"det är då man börjar träffa damer eller  tjejer eller killar som inte är
 allt för villiga att lita på andra människor, för dom har blivit svikna tillräckligt
många gånger för att bevisa för dig varför dom inte bör lita på någon annan.
och vid den här tiden i ditt liv säger du "ja men jag kände ju inte dig, när du råka
ut för all den här skiten och blev sviken av dom här människorna. försök lägga dom
här snubbarna och dom här sveken bakom dig och låt mig försöka göra något fint av
ditt liv istället" och den här låten kom till av ungefär sånahär omständigheter"
och den heter det är så jag säger det
Publicerat: 2008-12-16 @ 18:16:22


2 kommentarer
Postat av: julian

grät litet, när han sa sådär. Det var fint.

2008-12-20 - 17:16:31 | URL: http://saknarord.blogg.se/
Postat av: frida

han e så jävla vis den mannen

2008-12-20 - 22:21:16 | URL: http://indianernaanfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0