idag är det sista 2008dagen

igår fyllde joakim arton ju,
det var sjukt mysigt, men jag stefan och anton ramlade in 40min försent (!)
och jag maten var helt cp god, en okänd talang som jocke hade som jag inte hade någon aning om.
sedan drog alla myndiga ut på krogen.. vilket betyder att jag fick stanna hemma,. hehehe
men det gjorde inte så mycket för jag och stefan "drog vidare" (cooling o dra vidare) till Linda
och snackade massa skit och kollade sminking. och nu....

nu ska jag snart åka till cornelia på middag med käraste&näraste
lyssnar på 105.9 hiphop&rnb.. säger ju att det är något som inte stämmer.
har en jätte fin kjol som jag ska ha idag. det lär deff komma bilder inom kort.

så happi new year allihop.
det ska jag iallafall ha
Publicerat: 2008-12-31 @ 15:35:51


2 kommentarer
Postat av: jocke

Tack för att du kom. Mamma hjälpte ju såklart med maten, dumt att ta på sig hela alltet, men jag, jag kan laga mat efter recept hehe.

2009-01-02 - 02:39:23 | URL: http://fallskarmshopp.blogg.se/
Postat av: stina

tjo ellen :)

skulle du vilja hjälpa mig med min blogg igen? jag har sabbat den helt.. haha.

vore göööörsnällt :)

2009-01-05 - 14:14:44 | URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0